REGULAMIN KLUBU DYLEMATY MAMY I TATYNasze zasady!

1. Informacje ogólne

1.1. Klub znajduje się w lokalizacji:

  • ul. Ogrodowa 1a, 32-400 Myślenice

zwany dalej Klubem, jest organizowany i prowadzony przez Stowarzyszenie Klub Dylematy Mamy i Taty (KRS 0000785484, NIP 681 207 64 85 , REGON 383337151), zwaną dalej Organizatorem.

1.3. Uczestnikiem Klubu, dalej zwanym Uczestnikiem lub zbiorczo Uczestnikami jest zamieszkały na terenie powiatu myślenickiego rodzic, lub opiekun wraz z dziećmi, lub osoba oczekująca potomstwa.

1.4. Klub organizuje zajęcia bezpłatne i odpłatne, w ramach statutowej działalności odpłatnej.

1.5. Informacje na temat Klubu dostępne są na stronie internetowej www.klubdylematymamyitaty.pl (oraz jej podstronach), zwanej dalej Stroną Klubu.

1.6. Dane osobowe Uczestników są przetwarzane przez Klub zgodnie z Polityką Prywatności Stowarzyszenia Klubu Dylematy Mamy i Taty dostępną na stronie https://klubdylematymamyitaty.pl/polityka-prywatnosci/

1.7. Organizator deklaruje, że Strona Klubu jest zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

2. Zakres działalności Klubu

2.1. Celem działania Klubu jest:

  • stworzenie i udostępnienie miejsca spotkań i integracji dla społeczności lokalnej rodzin i dzieci,
  • budowanie kompetencji rodzicielskich poprzez podnoszenie świadomości w zakresie funkcjonowania i rozwoju rodziny, podnoszenie poziomu wiedzy w obszarach wychowania, żywienia, dbania o zdrowie oraz promowanie zdrowego trybu życia.

2.2. Formy działania Klubu obejmują:

  • prowadzenie spotkań z wykwalifikowanymi specjalistami oraz warsztatów i zajęć dla rodziców i dzieci, dalej zwanych Zajęciami zorganizowanymi,
  • udostępnienie przestrzeni Klubu w godzinach jego otwarcia, w celu organizacji zajęć zmierzających do integracji lokalnej społeczności oraz budowania nieformalnych grup wsparcia, dalej zwanych Zajęciami własnymi.

3. Organizacja Klubu

3.1. Zajęcia zorganizowane odbywają się według harmonogramu zajęć ustalanego przez Organizatora oddzielnie na każdy miesiąc działalności Klubu i dostępnego na Stronie Klubu, dalej zwanego Harmonogramem.

3.2. Zajęcia własne odbywają się w godzinach otwarcia Klubu, które są określone w Harmonogramie.

3.3. Na Zajęcia zorganizowane obowiązują zapisy, których należy dokonywać w wiadomości mailowej na adres klub.dylematy@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 504869511.
W przypadku przekroczenia liczby dostępnych miejsc Organizator może wprowadzić warunkowe listy rezerwowe.

3.4. W przypadku powtarzającej się nieobecności na Zajęciach zorganizowanych Organizator ma prawo odmówić Uczestnikowi udziału w kolejnych Zajęciach zorganizowanych lub przesunąć Uczestnika na warunkową listę rezerwową.

3.5. Ze względów bezpieczeństwa, ilość osób przebywająca w Klubie nie może przekraczać sumarycznie 30 (wliczając w to i dorosłych i dzieci). W przypadku osiągnięcia tego limitu Organizator może odmówić uczestnictwa kolejnym chętnym osobom.

3.6. W przypadkach konfliktowych lub przy ograniczonej ilości wolnych miejsc w Klubie Organizator określa następującą kolejność pierwszeństwa udziału w Zajęciach oraz dostępu do Klubu:

  • Uczestnicy biorący udział w Zajęciach zorganizowanych zarejestrowani na zajęcia,
  • Uczestnicy biorący udział w Zajęciach zorganizowanych niezarejestrowani na zajęcia, w miarę wolnych miejsc i pod warunkiem uzyskania zgody Organizatora na uczestnictwo,
  • Uczestnicy biorący udział w Zajęciach własnych już przebywający na terenie Klubu,
  • pozostali Uczestnicy,
  • Darczyńcy oraz członkowie Stowarzyszenia.

3.7. Organizator zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji w kwestii dopuszczenia Uczestnika do Zajęć.

4. Warunki uczestnictwa

4.1. Warunkami uczestnictwa w Klubie są:

  • akceptacja postanowień niniejszego regulaminu,
  • akceptacja postanowień Regulaminu uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez Stowarzyszenie Klub Dylematy Mamy i Taty, stanowiącego załacznik nr 1 niniejszego regulaminu oraz dostępnego na stronie www.klubdylematymamyitaty.pl.

4.2. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu w przypadku ich nieprzestrzegania, Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa w Klubie.

4.3. Uczestnicy zobowiązani są do:

  • utrzymania czystości na terenie Klubu,
  • dbania o mienie będące wyposażeniem Klubu i użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem.

4.4. Za wszelkie spowodowane w Klubie ze swojej winy straty czy zniszczenia, finansową odpowiedzialność ponosi Uczestnik, który tym samym zobowiązuje się do naprawienia powstałej szkody.

4.5. Zgodnie z Deklaracją dostępności Stowarzyszenie Klub Dylematy Mamy i Taty dokłada wszelkich starań, aby w Zajęciach Klubu mogły uczestniczyć również osoby ze szczególnymi potrzebami.

4.6. Organizator w celu realizacji potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami zobowiązuje się do wprowadzania racjonalnych usprawnień w celu likwidacji barier dostępności w trakcie zajęć w Klubie. W celu identyfikacji tych potrzeb, na Stronie Klubu oraz w formularzach zapisów na Zajęcia zamieszczone są stosowne formularze kontaktowe dla osób ze szczególnymi potrzebami.

5. Uczestnictwo dzieci

5.1. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za dzieci przyprowadzone do Klubu. W szczególności:

  • działający w Klubie animatorzy lub osoby prowadzące Zajęcia nie przejmują odpowiedzialności za dzieci przebywające na terenie Klubu, zarówno pod względem ich bezpieczeństwa jak i potencjalnych szkód przez nie spowodowanych.
  • Uczestnicy z dziećmi, którzy biorą udział w Zajęciach zorganizowanych, w trakcie ich trwania nadal ponoszą pełną odpowiedzialność za przyprowadzone do Klubu dzieci.
  • Szkody wyrządzone przez dzieci obciążają Uczestników.

5.2. W Zajęciach mogą brać udział tylko dzieci zdrowe, to znaczy bez kataru, kaszlu, gorączki czy chorób zakaźnych.

5.3. Uczestnicy są zobowiązani do udzielenia animatorowi lub prowadzącemu Zajęcia istotnych informacji na temat dzieci, które mogą mieć znaczenie dla przebiegu Zajęć, na przykład nadpobudliwość czy występujące ograniczenia.

5.4. Działalność Klubu jest dedykowana dla rodziców i dzieci do lat 3. Organizator dopuszcza udział w Zajęciach Zorganizowanych i w Zajęciach Własnych rodziców i opiekunów z dziećmi w wieku 3-6 lat, o ile ich obecność i zachowanie nie stanowią zagrożenia dla nich samych lub innych Uczestników.

6. Postanowienia końcowe

6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do interpretacji niniejszego Regulaminu.

6.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie poprzez aktualizację jego treści dostępnej:

  • na Stronie Klubu
  • w formie wydruków na terenie Klubu.

REGULAMIN UCZESTNICTWA W WYDARZENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STOWARZYSZENIE KLUB DYLEMATY MAMY I TATYZałącznik nr 1

1. Informacje ogólne

1.1. Wydarzenia mogą przybierać formę warsztatów, szkoleń, prelekcji, wykładów, zajęć ruchowych, spotkań, usług lub imprez turystycznych i są dalej zwane Wydarzeniami.

1.2. Organizatorem Wydarzeń jest Stowarzyszenie Klub Dylematy Mamy i Taty dalej zwane Organizatorem.

1.3. W Wydarzeniach może uczestniczyć każda osoba fizyczna, dalej zwana Uczestnikiem.

1.4. W przypadku małoletniości Uczestnika, wszelkie zobowiązania wynikające z Regulaminu spoczywają na jego rodzicach lub opiekunach prawnych.

2. Uczestnictwo w Wydarzeniach

2.1. Udział Uczestnika w Wydarzeniu jest dobrowolny.

2.2. Warunkami uczestnictwa w Wydarzeniach są:

  • zarejestrowanie się Uczestnika na dane Wydarzenie poprzez bezpośredni kontakt z Organizatorem w przypadku Wydarzeń zamkniętych,
  • w przypadku Wydarzeń płatnych, uiszczenie opłaty za udział w Wydarzeniu,
  • zaakceptowanie przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu oraz ewentualnych szczegółowych warunków doprecyzowanych przez Organizatora dla konkretnego Wydarzenia, dalej zwanych Warunkami szczegółowymi wydarzenia,
  • wyrażenie przez Uczestnika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora zgodnie z Polityka Prywatności Stowarzyszenia Klub Dylematy Mamy i Taty, w zakresie koniecznym do organizacji i realizacji danego Wydarzenia.

2.3. Warunki szczegółowe wydarzenia, określające dodatkowe warunki uczestnictwa wynikające ze specyficznego charakteru danego Wydarzenia, mogą być opcjonalnie doprecyzowane przez Organizatora indywidualnie dla każdego Wydarzenia i są dostępne do wglądu dla Uczestnika w trakcie procesu rejestracji na dane Wydarzenie.

2.4. Jeżeli Organizator określi Warunki szczegółowe wydarzenia dla konkretnego Wydarzenia, to należy traktować je jako uzupełnienie niniejszego Regulaminu, którego stają się nieodłączną częścią.

2.5. Uznaje się, że zarejestrowanie się Uczestnika na Wydarzenie jest równoznaczne z zapoznaniem się Uczestnika z treścią niniejszego Regulaminu i jego świadomą akceptacją.

2.6. W trakcie organizowania i trwania wszelkich Wydarzeń, w których mogą brać udział osoby nieletnie, obowiązują zapisy Polityki ochrony małoletnich Stowarzyszenia Klub Dylematy Mamy i Taty.

3. Organizacja Wydarzeń

3.1. Organizator określa miejsce, datę i czas organizacji każdego Wydarzenia oraz zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w szczegółowym grafiku Wydarzeń.

3.2. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Wydarzenia w przypadku:

  • niewystarczającej liczby Uczestników,
  • wystąpienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie Wydarzenia (przykładowo: choroba prowadzącego, niestosowne warunki pogodowe, odwołanie udziału przez podmioty współpracujące z Organizatorem, warunki epidemiczne, itp.),
  • wystąpienia siły wyższej.

3.3. W przypadku odwołania Wydarzenia, Organizator zobowiązany jest do powiadomienia zarejestrowanych na Wydarzenie Uczestników z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych przez nich w procesie rejestracji na Wydarzenie.

3.4. Liczba miejsc w ramach danego Wydarzenia może być ograniczona. Organizator zastrzega sobie prawo do zamknięcia rejestracji na Wydarzenie, gdy ilość zarejestrowanych Uczestników osiągnie maksymalną liczbę dla danego Wydarzenia, jak również do prowadzenia list rezerwowych.

3.5. Organizator ma prawo odmówić udziału w Wydarzeniu Uczestnikowi, który:

  • nie wypełnił warunków uczestnictwa opisanych w punkcie 2.2,
  • znajduje się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
  • swoim stanem zdrowia może stanowić zagrożenie dla innych Uczestników,
  • zachowuje się w sposób agresywny lub stanowiący potencjalne zagrożenie dla niego samego lub innych Uczestników.

3.6. Zgodnie z Deklaracją dostępności dostępną na stronie www.klubdylematymamyitaty.pl Stowarzyszenie Klub Dylematy Mamy i Taty dokłada wszelkich starań, aby w organizowanych przez nią Wydarzeniach mogły uczestniczyć również osoby ze szczególnymi potrzebami. Realizacja potrzeb takich osób oraz wprowadzanie racjonalnych usprawnień w celu likwidacji barier dostępności, mogą w pewnym stopniu wpływać na przebieg i formę organizowanych Wydarzeń, na co pozostali Uczestnicy wyrażają zgodę, na przykład:

  • udział w Wydarzeniu Uczestnika z towarzyszącym mu psem przewodnikiem,
  • uczestnictwo z Wydarzeniu tłumacza języka migowego,
  • odpowiednie dostosowanie formy treści prezentowanych w ramach Wydarzenia.

4. Organizacja Wydarzeń płatnych

4.1. Uiszczenie opłaty za udział w Wydarzeniach płatnych o limitowanej ilości Uczestników jest realizowane przez Uczestnika w terminie 3 dni roboczych od rejestracji w formie przelewu na konto Organizatora podane na stronie www.klubdylematymamyitaty.pl wraz ze wskazaniem w tytule danych Uczestnika i jednoznacznym wskazaniu Wydarzenia, którego dotyczy opłata.

4.2. Uiszczenie opłaty za udział w Wydarzeniach płatnych o nielimitowanej ilości Uczestników może być zrealizowane również w formie gotówkowej przed Wydarzeniem.

4.3. W ramach Warunków szczegółowych wydarzenia mogą zostać określone w szczególności:

  • wymagalność konkretnej formy płatności dla danego Wydarzenia,
  • warunki ofert specjalnych i cen promocyjnych.

4.4. W przypadku braku zrealizowania przez Uczestnika terminowej wpłaty opisanej w punkcie 4.1, Uczestnik traci prawo do Uczestnictwa w Wydarzeniu, a Organizator ma prawo skreślić go z listy Uczestników Wydarzenia na rzecz kolejnych chętnych.

4.5. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Wydarzeniu po dokonaniu przez niego wpłaty, przysługuje mu prawo do zwrotu wpłaconych środków na następujących zasadach:

  • rezygnacja do 10. dni przed terminem Wydarzenia: zwrot 100% środków realizowany przez Organizatora do 14 dni kalendarzowych od daty rezygnacji,
  • rezygnacja między 5. a 9. dniem przed terminem Wydarzenia: zwrot 50% środków realizowany przez Organizatora do 14 dni kalendarzowych od daty rezygnacji.

W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 5 dni przed terminem Wydarzenia, Uczestnik traci prawo do zwrotu wpłaconych środków, które przepadają na rzecz Organizatora.

Opisane w niniejszym punkcie zasady mogą zostać zmodyfikowane i/lub uszczegółowione w Warunkach szczegółowych wydarzenia.

4.6. W przypadku odwołania Wydarzenia płatnego, Organizator jest zobowiązany do dokonania pełnego zwrotu wpłaconych przez Uczestników środków w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty odwołania Wydarzenia.

4.7. Faktura VAT za udział Uczestnika w Wydarzeniu jest wystawiana na jego życzenie, po przekazaniu Organizatorowi danych do faktury za pośrednictwem form kontaktu wskazanych na stronie www.klubdylematymamyitaty.pl.

5. Zobowiązania Uczestników

5.1. Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania:

  • ogólnie przyjętych norm społecznych i obyczajowych,
  • stosownych regulaminów obiektów, w których odbywają się Wydarzenia,
  • zaleceń kierownictwa tych obiektów,
  • stosownych przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych,
  • stosownych przepisów i zaleceń epidemicznych,
  • zaleceń osób prowadzących dane Wydarzenie,
  • zasad i regulaminów określonych w Warunkach szczegółowych wydarzenia.

5.2. Uczestnicy są zobowiązani do:

  • dbania o przestrzeń i mienie obiektu, w którym organizowane jest Wydarzenie, oraz utrzymania czystości na terenie obiektu,
  • opuszczenia obiektu, w którym organizowane jest Wydarzenie, po jego zakończeniu,
  • upewnienia się, że ich stan zdrowia oraz stan zdrowia dzieci znajdujących się pod ich opieką umożliwia w bezpieczny sposób udział w Wydarzeniu i nie zagraża pozostałym osobom w nim uczestniczącym,
  • udzielenia prowadzącemu Wydarzenie istotnych informacji o znajdujących się pod ich opieką dzieciach, które mogą mieć znaczenie dla przebiegu Wydarzenia, na przykład o nadpobudliwości czy występujących ograniczeniach.

5.3. Uczestnicy przyjmują do wiadomości i akceptują, iż:

  • w trakcie Wydarzeń zabronione jest używania tytoniu i wyrobów tytoniowych,
  • w trakcie Wydarzeń zabronione jest spożywanie lub pozostawanie pod wpływem alkoholu, substancji odurzających lub psychoaktywnych.

5.4. Za wszelkie spowodowane ze swojej winy straty czy zniszczenia, finansową odpowiedzialność ponosi Uczestnik, który tym samym zobowiązuje się do naprawienia powstałej szkody. Za szkody spowodowane przez dzieci odpowiadają ich opiekunowie.

5.5. W trakcie trwania Wydarzenia niedozwolone jest, bez wcześniejszego uzyskania wyraźnej zgody Organizatora, rejestrowanie w jakiejkolwiek formie przebiegu Wydarzenia, w szczególności poprzez jego fotografowanie, filmowanie, jak również dokonywanie nagrań video i audio.

6. Ograniczenia odpowiedzialności

6.1. Zakres odpowiedzialności Organizatora określają każdorazowo Warunki szczegółowe wydarzenia, a jeżeli nie są one zdefiniowane, udział w Wydarzeniu jest podejmowany przez Uczestnika na jego wyłączną odpowiedzialność.

6.2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody osobowe i rzeczowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po Wydarzeniu, w szczególności za ewentualne nieszczęśliwe wypadki powstałe u Uczestników w trakcie trwania Wydarzenia, chyba że Warunki szczegółowe wydarzenia stanowią inaczej.

6.3. Przystępując do udziału w Wydarzeniach, szczególnie w przypadku Wydarzeń o charakterze zajęć ruchowych, Uczestnik oświadcza tym samym, że nie są mu znane żadne przeciwwskazania do jego udziału w danym Wydarzeniu, szczególnie zdrowotne, oraz że do udziału w Wydarzeniu przystępuje dobrowolnie, samemu określając poziom swoich możliwości psychofizycznych i dostosowując intensywność swojego zaangażowania na poziomie nie stanowiącym zagrożenia dla zdrowia.

6.4. W odniesieniu do Wydarzeń o charakterze zajęć ruchowych, Organizator zaleca każdemu Uczestnikowi wcześniejszą konsultację medyczną z lekarzem prowadzącym Uczestnika, odpowiednim dla stanu zdrowia Uczestnika i charakteru danych zajęć, w celu uzyskania wskazań, przeciwwskazań i zaleceń co do udziału Uczestnika w ćwiczeniach o danym charakterze oraz stopnia jego zaangażowania i natężenia ruchu, w celu minimalizacji ryzyka narażenia się Uczestnika na potencjalne poniesienie uszczerbku na zdrowiu.

6.5. Organizator nie zapewnia Uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w ramach udziału w Wydarzeniu, chyba że Warunki szczegółowe wydarzenia stanowią inaczej.

6.6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub zagubienie własności Uczestników w trakcie Wydarzenia, a także nie ponosi odpowiedzialności za szkody poczynione przez Uczestnika wobec osób trzecich lub innych Uczestników.

6.7. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za dzieci biorące wraz z nimi udział w Wydarzeniach. Oznacza to, że Organizator nie przejmuje odpowiedzialności za bezpieczeństwo przyprowadzonych dzieci, jak również za potencjalne szkody przez nie spowodowane. Wyjątkiem są określone Wydarzenia, dla których zasady odpowiedzialności zostały określone w Warunkach szczegółowych wydarzenia.

6.8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za mienie Uczestników pozostawione przez nich w miejscu odbywania się Wydarzenia.

7. Udostępnienie wizerunku

7.1. Biorąc udział w Wydarzeniu, Uczestnik wyraża zgodę na możliwość nieodpłatnego, nieograniczonego terytorialnie i czasowo wykorzystania swojego wizerunku przez Organizatora w celach informacyjnych i promocyjnych dotyczących działalności statutowej Stowarzyszenia Klub Dylematy Mamy i Taty.

7.2. Wykorzystanie opisane w punkcie 7.1 obejmuje utrwalanie, obróbkę, powielanie i wykorzystanie wykonanych w trakcie Wydarzenia zdjęć, filmów i nagrań audio przedstawiających osobę lub głos Uczestnika, a także publikację i przetwarzania tych materiałów w mediach elektronicznych i drukowanych, a w szczególności na ich udostępnienie na stronie www.klubdylematymamyitaty.pl

7.3. Zarejestrowany wizerunek będzie przetwarzany przez Stowarzyszenia Klub Dylematy Mamy i Taty zgodnie z Polityka Prywatności Stowarzyszenia Klub Dylematy Mamy i Taty.

7.4. Uczestnik ma prawo do cofnięcia opisanej w punkcie 7.1 zgody w formie opisanej w Polityce Prywatności Stowarzyszenia Klub Dylematy Mamy i Taty.

8. Postanowienia końcowe

8.1. Stowarzyszenie Klub Dylematy Mamy i Taty zastrzega sobie prawo do interpretacji niniejszego Regulaminu.

8.2. Stowarzyszenie Klub Dylematy Mamy i Taty. zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie poprzez aktualizację jego treści dostępnej na stronie
www.klubdylematymamyitaty.pl

Kontakt do nas
Stowarzyszenie Klub Dylematy Mamy i Taty Ul. Ujejskiego 98a 32-400 Myślenice NIP: 681 207 64 85NR KONTA: 73 1090 2590 0000 0001 4280 8679
Budynek Cechu Rzemiosł Różnych ul. Ogrodowa 1a Myślenice
+ 48 504 869 511
Zostaw Kontakt
Podaj nam kontakt do siebie - odezwiemy się!

    https://klubdylematymamyitaty.pl/wp-content/uploads/2021/11/Belka-dolna-PDF2-1280x88.png
    https://klubdylematymamyitaty.pl/wp-content/uploads/2021/11/Belka-dolna-PDF.png